Skriva.

Tja Bloggen!
Jag tror att jag ska börja blogga igen jag tror det vi får se helt enkelt men iaf.

Idag har jag varit i skolan och vi gjorde inget speciellt. Vi hade idrott och där gjorde vi orgenterin heregud hur fan stavas det... aja. Jag , Alice och Emma gjorde det och vi kom typ först (stolt) eller 3 eller kanske 4 :p
Men eftersom vi kom tidigt så var det 20 minuter kvar av idrotten så vi var tvungna att hitta en såndär station (eller vad det heter) i 9:ornas bana men det var jätte lätt för det var den lättaste. Men jag alice och emma fick gå med några andra pajaser som inte gick hela vägen till den dära orange saken bara för att vi hade hittat den!!
Det var ju jätte fuskigt :P

Sen klockan fem har jag golf träning och efter det har jag fys träning som börjar 6 och slutar 8 -.- jag kommer inte orka!!! Ja det var väll allt jag ville skriva ska lägga ut dagens outfit i ett annat inlägg så

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0