Bloggar!! <3

Jag ska visa er mina favvobloggare jag börjar med den jag tycer e bäst sen nästbäst osv.

1. Vega Karlsson hennes blogg är bara bäst! JAG ÄLSKAR DEN! <3


Tyvär så är hon och seglar just nu så det blir inte så mycket blogging för henne! <3  klicka på bilden för att komma till bloggen <3


2. Mina Maroof älskar hennes blogg också :) <3 men det var länge sen hon blogga jag tror hon har en liten blogg paus..  blogg ------> www.miiina.blogg.se <3




3. Elin Lundqvist älskar hennes blogg lika mycket som minas <3 Men dom minskar med bloggningen men det är nog bara nu under sommarn :) blogg -----> www.eliinlundqvist.blogg.se <3

älskar 2 och 3 lika mycket


4. Sarah Tjulander åhh den e så bra ;) <3 det var typ min favvo blogg förut men sen så sluta jag läsa den men nu har jag börjat igen och hon sjunger jätte fint!!! <3 blogg -----> www.sarahtjulander.blogg.se <3


5. Nevine Shawky har läst hennes i drygt en månad och jag tycer att den e jätte bra <3 hon e ju jätte söt verkligen!! <3 blogg -----> www.nevineshawky.blogg.se <3

6. Sarah Carlsten den är jättebra den med :P <3 jag vet inte vad jag ska skriva mer :P <3 men den e bra!!! <3  blogg    ------------> www.shms.blogg.se <3

7. Marilyn Sandberg bloggen e bra söt och jätte bra :) <3   blogg --------> www.marilynsandberg.blogg.se <3

det som e kul med dom här bloggarna är att alla hör ihop på ett sätt :P <3

för att vega känner nevine
och nevine känner marilyn
och marylin känner båda sarah:orna
och elin känner mina
och mina och elin känner marilyn och sarah C (dom går i samma skola :P)

det e konstigt men kul men nu ska jag äta lunch så puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0