har inte tid

heejbloggen

kan verkligen inte skriva dom hära dagarna sorry men har inte tid men i onsdags var jag på bio med Johanna (bästis), Fredrik (j lillebror), Mia (j mamma), Boa (j pappa och mammas kusin), Erik, mormor, (jag dårå), Ingrid (min kusin) och Olle (min kusin) alltså vi va 9 pers fett mkt men vi såg på alvin och gänget 2 =P den var faktiskt gansaka bra=) sen igår va vi på nått som heter knasiga kojan det var rätt så trist =( Och idag ska jag sova över goss mina kusiner =) men GOTT NYTT ÅR på er alla sorry att jag skriver det så fult men jag har mini datan med mig så att jag kan inte fixa det men nu ska jag iaf äta frukost så puss och hejdå

Kommentarer
Postat av: joanna sötnos <3

ska jag hämta dig på söndag?

2010-01-02 @ 12:57:42
URL: http://joannaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0