Dag 01

Om Mig

Jag heter Ella Viola Maria Strömfelt. Jag är 12 år och fyller år den 25 juli. Jag bor i en gul villa i Tallkrogen med mina föräldrar och min lillebror Erik.

På fritiden tränar golf och friidrott, jag har spelat golf i 6 år (2011 blir mitt 7 år).. Friidrott har jag bara tränat i 4 år tror jag? Jag är även med mina kompisar när jag är i tid.

Jag går i 6:an i kunskapsskolan i ENSKEDE. Innan gick jag i Tallkrogensskola. Mitt favorit ämne är Idrott och hemkunsskap. Jag har faktiskt bra omdömen och ligger i MVG fart i skolan.

Min bästavänner heter Alice, Julia, Julia, Johanna, Marcela, Tora, Hanna, Linnea, Hanna, Matilda och Pernilla.

Jag har alltid varit blyg man kaske inte tror det men jag tycker det är pinsamt att fråga var t.ex smöret är i en affär.Haha men jag älskar att ha kul så ibland glömmer man att saker är pinsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0