Dag 15

Mina drömmar.


Man drömmer ju olika varje kväll så alla drömmar kan jag ju inte berätta men jag har ju andra drömmar även kallade MÅL!

Jag har höga mål faktiskt två.

Jag vill bli golfproffs!
Golf är en väldigt stor del i mitt liv och jag har kommit till den punkten av livet där det är dax att välja om man ska börja satsa eller sluta och jag har bestämmt mig för att satsa på golf! Det är inte alltid kul att spela golf ibland vill jag bara sluta. Men det är bara att bita ihopp!. Jag är ju faktiskt 17 bäst i sverige :P Jag vill och jag ska bli golf proffs.

Jag vill öppna eget när jag är 16.

Fatta vad coolt att ha ett eget företag när man är 16. Det här är nog inget mål som jag satsar stenhårt på men det skulle ju vara skit tufft! Tänck lixom    3lla Stromfelt house of beauty :D Sen om det lyckas så kan det bli fett med cash. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0