Dag 11

Mina syskon.

Jag har bara ett syskon och det är min lillebror Erik Strömfelt.

Han är 10 år alltså född 2000 och går som jag på friidrott och golf ;)

Den dåliga sidan!: Nu förtiden bråkar vi väldigt ofta nästan varje dag... Ibland slår vi varandra och ibland skriker vi bara fula ord! Det är oftast bara något litet som sen blir något stort som t.ex att låsa dörren efter varandra jag brukar inte vilja och då blir han jätte arg sen blir jag arg vi börjar skrika fula ord och sen slå varandra......

Den bra sidan!: Han kan vara så jävla skön ibland, rolig och hur snäll som helst! Haha jag älskar hon så jävla mycket! Han brukar alltid göra tjänster åt mig också. xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0