Dag 07

Min bästavän


Jag har sjukt många bästa vänner men 1 av dom heter Alice Hedenstedt ♥

Hon är den jag har känt kortast av alla mina bästavänner men vi är fan gjorde för varandra. Hon är sjukt rolig, jätte snäll, SKIT SÖT och bäst! Har så sjjukt många roliga minnen med henne! Gah det bästa är ett minne som jag aldrig kommer glömma!

Vi skulle åka till medborgarplatsen för att vi skulle till bibloteket där med skolan. Vi satt lite längre ifrån de andra och när vi stanade på en station så sa jag: hallå ska vi inte gå av här alice ba nejnej det är nästa.. jag ba jo det är här de andra sitter inte här vi fick panik och sprang till dörrarna men dom stängdes.. vi skrek som fan ba neeej hjälp!! Alla bara stirra på oss hahaha. Sen gick vi av vid slussen och stogd och vänta på tuben men då sa alice men vi måste gå till andra sidan så vi sprang det och tog en tub haha fyfan vad kul det var!

JAG ÄLSKAR DIG ALICE HEDENSTEDT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0