Dag 03

Mina förädrar

Mina föräldrar heter Eva och Robert båda är 43 år och är fan bästa asså!

Min pappa är en slags polis.. Asså han är inte polis han jobbar på ett häkte (där tjuvarna sitter innan de blir dömda) och så är han chef för tre avdelningar av 5 där tjuvarna sitter. Han får bestämma om de ska få sitta i speciella rum eller inte. Om de ska få träffa sin familj eller inte. Och ibland så får han gå och prata med dom om de inte ssköter sig :P Man kan säga att tjuvarna på häktet är elever och pappa är deras rektor ;)

Min mamma har inget speciellt jobb. Hon jobbar inne på folksam inne i stan. Hon är också chef men jag har ingen anning om vad hon gör, vafan hon har ett meningslöst jobb.

Jag älskar mina föräldrar även om vi bråkar ibland. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0