Dag 02

Min första kärlek

Har aldrig varit kär på riktigt men jag kommer ihåg 1 gång där jag trodde att jag var kär. Haha

Jag var på läger jag var nog 10 eller 9 år. Det var nog en av de första lägerna jag var på sen var det killar med ju.. Jag visste vilka några killar var men det var 1 som jag aldrig hade sätt förut! Vi var aldrig med killarna men den första eller andra kvällen så satt jag och min kompis på oss svarta kläder och skulle spionera på dom haha. vi blev såklart upptäkta direkt och sprang tillbaka till stugan med killarna efter oss. när vi var inne så drog vi ner pärshienerna (stavas) och dog av skratt. Haha vi glömde att stänga ett fönster så det flög in en godisklubba. Jag sprang till fönstret och så hade de gömt sig bakom buskarna. Jag ba tror ni inte att man ser er eller. Sen börja vi prata och sen gick vi alla till en killstuga och körde skp. Och då såg jag honom han jag tyckte var den sötaste i världen... Och den första frågan fick såklart jag och dom ba är du tänd på teo jag ba nej. han  ba va fast han skojja bara. Fast jag var ju skit kär i honom! Haha efter lägret träffa jag nästan aldrig honom mer men jag såg honom 1 gång och jag trodde inte min ögon han var inte alls lika söt. Men då blev ju han såklart kär i mig och fråga tillochmed om vi skulle bli tsm... Men jag sa nej (hahah vad taskigt). Sen  nu så går jag i samma skola som han och vi är inte kära i varandra men vi är kompisar! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0