Min dag

hejbloggen


nu så har jag presis tittat på idol jag tycker att det var bra att Clara kom vidare jag hejjar på henne vem hejar ni på? Idag har jag varit i skolan vi gjorde inget spec och nu vi hade hemkunskap då gjorde vi sconsekaka.Sen hade jag friidrotts träning då sprang vi i 1 och en halv timme jobbigt nu ska jag prata med mamma och pappa.Haha juste såg två falkar hoss gabbi jag och gabbi blev liv rädda medans julia bara satt där ute och åt på sin macka alltså vi åt mellis ute.



AAA Hejdå




Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, fick ta bort den igen, namnet va ett skämt från mina kompisar och jag orkade inte blogga just då, min nya blogg kommer igen om runt 2 veckor(?)

Lovar att höra av mig då ;)

2009-09-25 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0