läxa

hejbloggen


idag har jag varit i skolan ofc och varit med lydia och lite hedda nu så ska jag typ göra läxan på resten av dan (elr vad man ska säga) har läst Elins och Minas blogg såklart nu sitter jag och chattar med tora och nu är det bestämt eran ella ska ta bort bloggen näh jag bara skojja. Det är bestemt att jag ska få en design nu av ellen lägger ut en länkning på hennes blogg snart.Ja igår hade jag ju träning jag gick med Julia dårå men var i lag med Julia E vi babbla mest. Men i lagtävling blev det lika Julia körde med Demi och jag  Med Julia E. Och jag vann i den enskilda (stavas) tävlingen aja nu blir det väll bloggar tror jag.


Hejdå

pöss

Kommentarer
Postat av: Elin♥

Ny blogg igen, tänkte bara höra av mig till mina förra läsare så dom inte tappar bort mig.

Varken lifeoffme eller allastjejj längre. borttagna p.g.a att fel människor hittade dom

2009-09-16 @ 23:21:29
URL: http://fakeblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0