TÄVLING

Hejbloggen har en lite tävling nu det går ut på att ni

1.Komenterar till mig och skriver att ni vill vara med och vilhen header du vill ha (ni får också en design men den behöver du inte välja)

2.länkar mig på er blogg

3.och skriver på er blogg att ni är med i min tävling.

4. Sen så låttar jag ut vinnarna på Fredag eller Lördag



här är headerna



1:an.






2:an.







Det är såklart att ni ska välja vad det står och vad ni vill ha för bilder men nu  är det bara göra så det står så tävlar ni om en header + design så lycka till nu puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer*

Hejsan jag vill vara med i din tävling:)<3

Kram

2009-10-21 @ 16:08:22
URL: http://allasflickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0