Ensam hemma

hejbloggen

nu sitter jag och tittar på ensam hemma med mamma inte så kul menmen nu ska jag berätta om en jättekul sak när jag skulle hemmta min läxa och göra elr redovisa den till mamma sa hon men titta i påsen (det var en ica påse) och gissa det vad det var det var ett par uggs jag blev jätte glad =) jag kan tyvär inte visa någon bild på dom för att det här är mammas och pappas dator så jag her ingn webbcam och jag orkar inte ladda ner från min kamera och min mobil är hos Teresa så jag visar bilder på den imorrn men nu ska jag läsa twilight så hejdå och puss puss godnatt (alltså jag ska inte gå och lägga mig nurå men ni fattar )  puss och kram=) <3





Kommentarer
Postat av: Teresa

Åh har du fått uggs?!! najs



men ger dig tröjan imorgon, sry men blev sjuk!

2009-10-07 @ 10:16:38
URL: http://teresape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0