Gårdagen

hejbloggen

igår efter att jag hade bloggat satt jag och julia lite mer framför datan sen så spela vi monopol hon hade sån här med kreditkort sen så ringde julias kompis Ida julias kompis vi åkte till farsta med henne hon köpte nån puder elr vad det var och så köpte hon en nesisär (stavas) och senköpte vi en glass och en paj på macdonlds (stavas) sen åkte vi hem till ida sen så åkte vi hem till Julia igen och då gjorde vi tacos sen så gick vi till sjön och då gick vi förbi Elins hus sen så gick vi hem till julia igen och då så satt vi framför datan sen Ringde Elin min favvo bloggare ni vet hon hade sett oss så hon undrade om vi kunde göra något och då kom hon hem till julia och först så satt vi framför datan en stund sen gick vi ner till julias källare och typ bara prata sen så gick vi upp och spela monopol sen så gick Elin hem till sig och då så åt jag och julia nån mat sen så åkte jag hem och idag ska jag typ göra något med pappa aja hejdå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0