roligt pontus:P

hejbloggen


nu tittar jag på idol det är tove som sjunger hon e ju jättebra!!!! idag var det en jätte kul gag om man unter nämner att jag och pappa har bråkat=( hade hemkunskap vi gjorde muffins det var jätte gott.Sen så sålde jag teresa julblommor och sen var Pontus också med men han sålde sina muffins haha det var jätte roligt
-vi ba hej skulle du vilja köpa julblommor 
- då svarar den personen nej
-pontus ba men vill do köpa muffins då dom ba nej 
sen sa vi till nån annan
-skulle ni vilja köpa julblommor
-dom ba nej
-då sa vi nehe
-och pontus ba men ni får två muffins på köpet
-dom ba nej vi tror vi klarar oss=(
Sen så sa vi till en gubbe
-skulle du vilja köpa julblommor
-han ba nej
sen efter han hade gått sa pontus men du kan få en cyckel på köpet hans bmx haha men gubben hörde inte :P. Sen så gav han upp helt och började sjunga reklam sånger till oss kul va den gick typ så här.   Bix bix rea bix rea bix rea bix rea  från tulpan kungen  och hålde på så där det var jätte roligt =)Sen så var jag tvungen att åka till teatern.Sen så hade jag friidrott styrka och kondition jobbigt . Men jag sålde ändå till en idag hon köpte för 325 kr=)Jag har nu sålt för 1810 kr på två dar bara bra va?=)


men vet ni min lilla teresa har klippt lugg har inte sett henne sen när vi sålde julblommor och hon klippte efter det men hoppas det blev snyggt bästis puss på er alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0