Teater

hejbloggen


jag har ju spelat teater idag i 5 timmar först tog vi på våra teater kläder det tog en timme för att alla var så flummiga sen så spela vi teater i en timme och sen så var det rast typ då skulle vi äta jag åt med karro vi åt sushi och allaandra åt på donken sen så spela vi igen och lite så sen så skulle mamma hämta mig men då så fikade vi när hon kom så jag drack någon apelsin jouice (stavas?) och åt en bit chocklad tårta med grädde=)Och mamma åt nå muffins och drack kaffe latte sen så köpte vi lite mat sen så köpte vi en tvät korg till mig för när jag har haft på mig kläder och sen så tar jag av mig dom så hänger jag bara dom på stolen så nu kan jag slänga kläderna där i istället men nu så börjar ensam mamma söker snart ska titta på det ska du??





Min tvätt korg


kom ihåg att rösta på veckans blogg


PS:Hjälp mig jag ska ta svinis sprutan imorrn i skolan jag kmr DÖ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0