Filmer

blogg.se

hej bloggen

blogg.se funkade inte igår tänkte lägga upp lite bilder på filmerna jag hyrde men det gick inte så gör det nu

harry potter och halvblodsprinsen  den var mer till min brosa


hannah montana the movie (suddig) men har ju redan sett den på bio menmen


Bring it on såg på den dag hemma är fortfarande sjuk men den var JÄTTE BRA rekomenderar




ja det var väll allt om ca.1timma börjar mammas pojkar jag älskar det programet följer ni det komentera????<3





bobbys mamma är så skön hihi kram

Kommentarer
Postat av: Tora <3 :)

Hej Ellish! Hihi

Krya på dej!

ah, jag har oxå sett bring it on. Det är ju en cheerleader film. Jag går på cheerleading ju. Men iaf, visst va den bra!!

2009-11-27 @ 12:23:15
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0