Erikssdalsbadet

hej bloggen


ska skriva om min dag nu

det började med att jag skulle träna i sätra vi började med tre varv runt en 400 meters bana alltså 1200m. Sen så körde vi något som heter flygande 20 och jag sprang 20m på 3 sekunder sen så stötte jag kula och då stöte jag 6m sen så hoppa jag längdhopp men jag vet inte hur långt jag hoppa sen så bestämde jag Joanna och Hanna M att vi skulle till erikssdals badet.och så frågade vi våra föräldrar om det gick och det gjorde det =) sen när jag skulle äta så skulle jag ta min första pommes så kände jag att det knakade i munnen och sen när jag skulle ta min första bit av min cicken mac naggets så kände jag något hårt i min mun när jag tuggade och då så hade jag tappat min tand men bara så att ni vet så var det inte hela tanden det var halva och det var jätte läbbigt sen så när jag hade ätit klart det  så tänckte jag köpa en glass men så såg en tjokis och jag ville inte bli som honnom så jag köpte inte det sen så frågade joanna och hanna varför jag inte köpte en glass och då sa jag att jag inte ville bli tjock och då såg jag en tjockis som skullehoppa bomben och då sa jag som den där killen och då sa joanna värsta mikel en tjok kille som har gått i vår skola och när han kom upp ur vattnet sa jag men det är ju mikel joanna bara nejj och så titta hon och det var MIKEL och vi ba skit sen så när vi stack hem så köpte jag en glass endå och nu så är jag hemma men alltså jag skrev mer förut men det försvann bara så det blev inte så mycket som det skulle vara men men hejdåå ska äta middag snart

Kommentarer
Postat av: Teresa

nej det var Joanna!

2009-11-15 @ 20:05:08
URL: http://teresape.blogg.se/
Postat av: melina

hejhej,

nu har jag skikat mitt lösen och andvändarnamn till dig:p

pözz

2009-11-17 @ 14:51:02
URL: http://melinafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0