Oj

Förlåt att jag inte har skrivit på länge till och med min kompis pernilla har sagt till mig att skriva jag vill bara medela att Teresa hoppar av den här bloggen så det är bara min (ellas) Blogg


Jag var på golf läger för en vecka sen i norrköping på finspång gk det var jätte kul man fick massor av nya vänner jag vann tjej-ligan på lägret vi dela upp det tjejerna mot tjejerna och killarna mot killarna och alla tjejer var äldre sen kom mitt lag som bestog av Anton,Julia F,Jag och William vikom trea på scrambeln


Här är en gruppbild på oss som var med på lägret




jag ser ut so en liten apa gud nu ska jag inte blanda in apor nä jag bara skoja  jag e iallafall missnöjd :-(


Jaja pernilla nu har jag skrivit lite aja pss o krm

Kommentarer
Postat av: Pernilla

mkt bättre

2009-05-20 @ 17:43:34
URL: http://horseslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0