Tävling (igen)

Ella här


Ja nu var det då dags för tävling igen idag var det 60m och Längd hopp jag sprang på 10,43Sek och hoppa 3,11  jag blev inte så nöjd men jag slog pers på allt så till och med på tävlingarna igår så nu kommer jag få guitar hero world tour till mitt wii jag kommer få mick trummor och en gitar yes sen har jag fått skit snygga converse av mamma tack..

Så här ser dom ut.

framifrån




sidan




andra sidan





Bakifrån



Sen några bilder på mitt rum kanske

Min dator




Mitt träd på min vägg vid sängen




Min stökiga bokhylla



Ja vad ska man säga Stökigt


Min fina hylla men fort farande stökigt



Sen en bild på mig med tävlings kläder



picture-89





Klart slut hejdå poss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0