Lovar skriva mer!!!!

                                                                                                 Hej

 Förlåt om jag inte skrivit på länge men det har varit så mycket med skolan och sånt men nu ska jag börja skriva mer jag lovar! Men idag så har det rengnat och det har varit kalt. Men sen på eftermidagen så blev det jätte soligt och det var skönt!
                men iaf idag har jag inte gjort nåt specielt men jag har ju så klart varit i skolan och det var inte så värst kul idag.
           
Och jag måste bara säga en sak jag tyckte det var dåligt att Melena van Melodifestivalen men på Eurovisionsongkontect
kanske det kommer gå ganska bra för henne eftersom hon sjunger opra och det brukar dom väll gilla?! eller det e vad jag tror!
 men nu måste jag gå och äta
 så hejdå ses =)
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0