längtar till sommaren!

 Hej allihopa idag  har jag  varit i skolan och det har inte hänt nån specielt
men när jag var påväg hem så börja det snöa jätte mycket och
det tycker jag e jätte dåligt det e ju Mars nu och snart April då kan det u inte börja snöa.
Asså jag har blivigt skit iriterad på snön nu bara för att den aldrig kan försvina!
Och jag som längtar till att jag ska kuna köpa sommar skor och sommar kläder
men iaf den försviner nog snart HOPPAS jag!!!!


       Och här är en sommar bild på en dam
                                                                                                                  som solar i den vackra sommar solen!! hihi                    

   
 Men nu måste jag gå så Hejdå
och puss på er!


                                                                                            
                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0