Hemma

Ella här.

Nu har jag kommit hem från tävlingen den första grenen var höjd där hoppa jag 1 m och 7 cm  var nära att klara1m 12cm men jag rev med handleden tråkigt.Sen var det 600m det var tre varv på en sån här bana första bilden nedan för det var jobbigt vet ej hur det gick. Höjden startade 10 och 600 m 15,30 altså halv fyra så det var väldigt långt ifrån varandra så jag var och letade efter skor och friidrotts byxor hitta inga skor men byxor kommer bilder på dom men snart ska eller inte snart men sen ska jag ju titta på robinson ska bli kul.Nu kommer lite bilder.

Här e en sån där bana




Jag åt sushi till lunch




Mina nya byxor



Den här fisyren kommer jag ha på tävlingen imorgon



Från sidan



Andra sidan




Ps Hammarby friidrott ÄGER

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej ella ! det e sofia gå gärna in på min blogg rusin.blogg.se puss kram soffi v seess

2009-06-12 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0