Tävling

Hej

Idag har jag tävlat i golf med mamma det var en tävling som hette skandia 2G och det betyder två generagioner (vet ej hur det stavas ) det skulle skilja 20 år mellan dom som spela det gick jätte dåligt för mig och mamma men pappa och Erik kanske kammar hem ett andra pris!! Dom jag och mamma gick med var jätte bra dom fick 47 p  och pappa å Erik fick 45 p. Så dom kanske kommer vinna. Jag såg på en anslagstavla i klubbhuset stog det så här


                                     STORT GRATTIS TILL


Ella .............

Nicklas ...........

Anders ..........

som har kvalificerat sig vidare till    GORE-TEX PGA JUNIOR PROAM PÅ ....................................   DEN .........................




Det var lite kul att det satt uppe så att alla kunde se  ;-)



Ja nu åker pappa och Erik vi får väl see om dom kommer hem med något pris aja hejdå

Kommentarer
Postat av: prutt

du har ingen karriär i golfen! Lär dig att stava också! skriv om lite annat än golfen

2009-06-13 @ 16:45:48
Postat av: Ella

Va fan du lilla prutt jag skriver ju om vad jag vill om du ska skicka såna inlägg så läs den inte då. Föresten vet du vad karriär betyder? ALLTSÅ FATTA SKIT I ATT LÄSA BLOGGEN DÅ!!!!

2009-06-14 @ 17:59:52
Postat av: teresa

vad taskig den där prutt är!!!

2009-06-19 @ 22:51:33
URL: http://teresape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0