Skolavslutning

Hej

Idag har vi haft skolavslutning och först lyssna jag på när min líllebror sjöng i klassrummet sen så var jag tvungen att gå till klassrummet och hämta stolar för att sitta på när alla skulle sjunga. Vi satt ute regnet :(  sen sjung 1-3a sen 1-3b,1-3c,1-3d,1-3e,1-3F och sen 1-3g  sen skulle vi tacka skolpoliserna sen sjung vi 4:orna vi tappa bort oss i texten pinigt ; )  
vi sjöng sommarnatt  sen 5:orna sen höll rektorn tall (tråkigt) sen sjöng 6:orna sen skulle vi till klassrummet och lämmna stolarna och säga hej då till Birgitta sen fika jag på Eriks fritids det var tårta (mums) sen så åkte jag till farsta med Teresa och hennes mamma vi åt på kinahörnet  ( jippi )  sen hyrde jag och Teresa film vi hyrde Bröllopsduellen den var jätte bra nu är Teresa här vi såhär ringde Hedda så här sa ho

Teresa:gör du nåt eller 

Hedda: nej

Teresa: ska vi göra något

Hedda: Jag kan inte ..............

Teresa Avbryter: Okej

Hedda forsetter sin mening: Men om du vill kan vi göra något imorgon

Jag hörde och viskar till Teresa : Nej ... för att vi skulle typ göra något  imorgon.

Så Teresa: Säger NEJ  det blev jätte taskigt och konstigt efter som vi fråga vi bara börga garva och sa hejdå..

sen nu så sitter vi vid datan och tänker yes det är sommarlov!!!!! fast lite dåligt väder men det  har klarat upp lite sen imorse


Ps: jag vann eller var en av vinnarna i en golf tävling på min klubb så jag kommer möta PROFFS!!!  coolt va..

Ps igen:  Komentera gärna <3











aja hejdå pss o krm Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0