Frågestund

Hej alla glada bloggläsare

Idag har jag bara varit inne och tagit det lungt ska försöka få mamma att åka till farsta och köpa sims3 Teresa har sovit över jag var magsjuk igår mer är det inte att säga.

JAG SKA HA FRÅGESTUND SNART DÅ SKA NI FÅ FRÅGA MIG MASSA SAKER NI UNDRAR ÖVER SÅ SKA JAG FÖRSÖKA  SVAR NI STÄLLER FRÅGORNA GENOM ATT KOMENTERA ERA FRÅGOR OCH SNÄLLA FRÅGA GJÄRNA JAG SKULLE BLI JÄTTE GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Jessica

När skall du och din familj på semester i sommar?

2009-06-11 @ 15:56:54
URL: http://www.laget.se/tvfk
Postat av: Anonym

Har du någon pojkvän?

2009-06-11 @ 15:58:01
Postat av: Anonym

Gillar du någon bollsport (golf räknas inte till bollsport)?

2009-06-11 @ 15:59:00
Postat av: Heh

det är du som har skickat frågor till dej själv ?



:)

2009-06-12 @ 19:40:49
Postat av: Ella (tezzavi ägaren )

TILL: HEH



det är för tusan inte jag som har skickat frågor till mig själv jessica är min pappas kusins flickvän sen har jag ingen aning om vem anonym är och sen skulle jag ju ha skrivit att det är från mig

2009-06-13 @ 15:23:24
URL: http://tezzavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0