Runö

hej bara några korta ord först

Till jessica tack men jag har redan en dator med mig men den suger så tack!!!

Till sofia  man trycker på statestik

hej nu sitter jag på runö och bloggar har inte med mig någon usb kabel så kan inte lägga ut några bilder gör det när jag kmr hem det har varit en läbbig resa först åkte vi tunnelbana till t-centralen åkte tåg till arlanda det ett 30 sittsit flygplan litet alltså det var där det började var där det började det var ju storm så när det kanske bara var 5 min kvar tlls vi skulle landa så började det guppa uch svänga det var jätte lebbigt allvarligt jag trodde att jag skulle DÖ  sen så landa vi och jag lever yes. sen så var vi i stan ps köpte en eyeliner på arlanda efter att ha varit i stan så skulle vi tillbaka till flygplatsen där vi kom ifrån sen så åkte vi ett 8 sittsit flygplan det var JÄTTE LITET man hadde inget mellan rum att gå i man fick gå in på sidan och sätta sig jag satt bakom piloten och såg när han körde alltså efter som det var storm och jätte litet så var det självklart att vi skulle dö jag sa hejdå till pappa mamma och erik och jag satt brevid pappa och pappa bara mobba migför att jag var rädd men det gick ju bra det andra planet var guppigare men landningen var värst för att för ett år sen så var det några som kracsade i träden fast det var förr att det var dimmit men dom överlevde och fick inga skador. Men nu är jag här och ska göra lite annat så hejdå.

Kommentarer
Postat av: sofia

var hittar man statestik eller vad det hette!

jag hittar ej!

2009-07-09 @ 23:07:02
Postat av: Karolina

Men usch vilken läbbig resa, med de planen hade jag inte velat åka med. Vilken tur att det gick bra!

Hoppas nu att ni får kanonväder och så ni kan bada hela dagarna.



Vink-vink!



PS Olle&Ingrid hälsar!

2009-07-10 @ 07:52:17
Postat av: Jessica

Ella! Vi ska göra den reswan på söndag, nu vet jag inte om jag vågar, du får ju vänta med att berätta sånt här! ;) Ses på måndag!

2009-07-10 @ 07:58:53
URL: http://laget.se/tvfk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0