Födelsedan

hej

jag ska visa vad jag gjort i dag men glömda att säga att jag fick ett par skor oxå dom ser ut så här




sen öppnade jag ett o öppnat paket och gissa vad som låg där ett par lacoste skor






sen nu kmr några bilder från min kamera






var på stan


åt sushi


han äta lite innan jag tog bilden



sen passa vi på att köpa lite godis




ja det var det de nu ska jag nog titta lite på andra bloggar och sen ska jag äta kött sen blir det sita paketet jag ska öppna om jag inte gör det nu och såklart ska jag skriva vad det var

hejdå

Kommentarer
Postat av: Desie

HAHAHHAHAHA SÅ SÖT DU ÄR!

gud gumman, läsa mina inlägg istället!



// desie barbie tjejen

2009-07-25 @ 21:27:23
URL: http://dessirenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0