Barnvakt

hej


har inte bloggat men har inte hafttid jag är barnvakt åt mina kusiner och bara för att jag skriver om dom kommer dom det här är tredje dan det har varit kul jag har köpt nya brillor jätte fina för tillfället jag kan inte lägga ut bilder på mammas LT jag badade igår på paradisbadet dom har nordens största vatten rushbana


några bilder från google kan jag visa

















ps:  här hos mormor på landet bor jag bara 4 hus ifrån blondinbella eller hennes pojkvän coolt fast jag skulle hellre bo nära foki


hejdå

Kommentarer
Postat av: Karolina

Heeej superbarnvakten! Tack så hemskt mycket för all hjälp. O & I tyckte det var jätteskoj.



Vi syns i augusti!



/K

2009-07-06 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0