Skridskor

Hej Ella här

Har åkt skridskor idag jätte-kul det var jag och min kompis Daniella åkte längst alla killar sluta åka efter maten och maten var 10 minuter efter vi hade kommit. Vi åt hamburgare och drack varm chocklad men jag gillar inte mjölk så jag drack saft.Det var jätte roligt att åka träffa nya vänner fast dom var ganska små dom var 6 år.Dom förföljde mig och Daniella.Dom hette Isadora och Selma men vi kallade isadora för smink efter som det är ett smink märke och så kalla vi selma för semla eftersom det nästan är likadant.Sen var jag med min frökens barnbarn Natalie hon var jätte snäll jätte rolig och jätte söt.

Kram Ella

Kommentarer
Postat av: *Hemlig*

Fortsätt blogga tjejer, ni är roliga och söta. Ett tips; skriv oftare så blir ni lika stora som blindinbella innan ni blir vuxna!



Kramar

2009-03-07 @ 17:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0