AJaj

                                                                               Ella skriver



Hej idag väcktes jag av nån som hålde på att ha ljud för sig.Åt frukost titta på tv i 1och en halv timme gick till fritids (mellisklubben) åt mat köttbullar med potatis. Potatisen var äklig den smaka gummi alla tyckte det till och med ledarna. Sen åt vi mellis macka med pålägg man fick värma mackan med ost (smarigt) Sen gick vi till världens isbana den gick jätte-snabt sedan åkte jag på en madras det gick änu fortare jag flög av madrasen och rakt in i ett träd med smal- benet ajaj. Vad ont det gjorde har världens blåmärke!!!       VEM ÄR DET HÄR!

                                                                                          





Jag tycker bloggar utan bilder är tråkiga så där för ska jag visa några bilder från när jag var liten.


                                                      
                  Denna bild var när jag var liten och min förra bästakompis hadde varit på HG-galan och sedan skulle på kalas.


                                                                   Ja nu kommer en bild så jag ser ut nu .


                                                                  


                                                                                       ja kanske vi ska se en framifrån


                                                                       




Jag är inte så fin kram Ella


Kommentarer
Postat av: Nanna(joanna)

hej Ella! jag tycker du gjort en as bra blogg med fina bilder och allt. jag ska snart fixa bilder jag med men asså jag har ett prob. vet du hur mna tar bort innlägg man inte vill ha längre!?

2009-02-24 @ 10:35:25
URL: http://wetza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0