g stan

hej

idag har jag varit och kllippt mig och varit i gamla stan med mamma och erik i stan gick vi till ben and jerry cafe´ jag åt en jätte stor glass i strut erik åt en strun med nån choclad sak och strödsel och glass mamma åt en bägare med glass sen gick vi runt och titta på saker sen har jag varit med teresa det var jag igår och iförregår oxå det var det jag har gjort sista dan på sommarlovet nu ska jag göra  min sommar läxa
vad har ni gjort sista dan berätta gärna

bilder från idag


suddig eriks glass strut

glassen

 suddig men min glass stor strut va

 mitt hår nu

cafet




suddig vet men erik med sin glass



aa det varaallt hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt hår blev jättefint iallafall på bilden man såg :)<3

2009-08-19 @ 15:59:52
Postat av: elin

åhh, vad fint ditt hår blev!

2009-09-09 @ 18:08:06
URL: http://lifeoffme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0