Frågestund klar

hej nu tar vi frågestunden


Från teresa

1.vad är din favvo mat?

2.Har du en egen data?

3.viken är din favvo färg?

4.premenumerar du på nån tidning sånafall vilken?

5.Har du syskon?

6.vad har du för märke på din mobil?

7.vad e det första du ser som är rosa?


Svar:

1. Sushi

2. japp jag har en egen data

3. Grön

4. Ja KP

5. Ja en lillebror som heter erik

6. Sony ericsson

7. En lapp där det står 9:00 som betyder att jag ska börja skolan nio i morrn


Från: Joanna
8..e du singel?

9.har någon frågat chans på dig?

10.vilken godis gillar du mest?

11.beskriv dig med ett ord!


svar:

8. ja

9. ja

10.strawberry dream

11.Babbelmaja


 Från: 3 frågor

12.pruttar du åfta?
13. fick du en ny lampa idag?
14. gick du på toaletten för 3 min sen??????


svar:

12. jag pruttar som normalt folk gör jag pruttar ibland det gör alla

13. nej

14.nej



Från: Karolina

15.Om du blickar framåt, mot julen. Vad önskar du dig i julklapp?


svar:

15: 2 marsvin


 Från: Maja


16.Hur länge har du bloggat?

17.Vad är din favoriträtt?

18.Finns det nåt eller någon som du gillar mer än golf?

19.Vilken är din favorit låt

20.Vilken är din favoritfilm?


Svar:

16. 7 månader

17. sushi

18.ja familjen

19. it is true

20. twilight ,hannah montana the movie


  så det var alla frågo och svar så hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

vfr marsvin önska dig två kanin ungar det har jag nu det e jätte kul. tyvär ute kaniner men annars luktar det inte så gott ;(

2009-08-18 @ 20:52:05
Postat av: joanna

kanin komentaren var från mej joanna det blev lite knäppt vet inte om namnet kom med

2009-08-18 @ 20:52:41
Postat av: Nicklas i skolan ;)

En fåpga till!

Kan du sätta punkter på dina inlägg.

Det blir lättare att läsa då.

2009-08-20 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0