Tråkigt

Hejhej Ella här

Idag har jag varit i s..k...o..l..a..n  fy vad tråkigt jag gillar inte skolan men jag gillar idrott jätte jätte jätte mycket idrott är jätte roligt om man inte spelar bandy eller basket sen är det bra för hälsan inte för jag bryr mig om hälso snack eller jag vill ha bra hälsa såklart men iaf (iallafall) idag har jag spelat fotboll hemma med min lillebror.I skolan har jag haft bild och matte och sånt på bilden fick vi gör en gubbe,gumma som hette Toklan.Jag hadde tänckt åka och träna golf inför sm men jag ville leka med min granne men hon hadde inte tid hon skulle göra läxan så det var bara onödigt att jag tacka nej å vad jag ångra mig hjälp jag måste träna så ofta som möjligt så jag har någon chans att vinna.Jag ska vinna jag måste vinna jag vill värkligen värkligen vinna..................





         Ella 





Jaja tack för mig (Ellish) Ella                   poss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0