Disco

                                                                             Hej alla glada blogg läsare

                                          Idag har jag vart på melisklubben och så hade vi ett jätte stort disco fast vi var inte
                                     i vår sal vi var på ett annat ställe som var störe och när vi kom in så sprutade det ut konst-
                                   gjord rök och man kunde kanpt se det var så mycket rök och andas kunde man inte heller elller
                                         jo man kunde ju andas men det var jätte jobbigt att andas in för det stank och det var obe-
                                        hagligt men sen efter några minuter så vande man sig. men jag var inte med på så mycket
                                  för det var så jobbigt att gå omkring i röken men jag satt stil ett tag eller ganska länge faktiskt
                                   men iaf min kompis van en dans tävling och hon heter Hanna hon e jätte bra på det !!!!!!!!
                                                                                Men jag dansade lite på slutet!
                             
                                men nu måste jag gå för jag ska va med min kompis
                              Joanna så hejdå kram teresa


                       P.S det var jätte hög musik och det dunkade i öronen oxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0